- Genpa Ailem nedir?
-
GENPA Ailem ihtiyaçlarınıza teknoloji hızında cevap veren dijital satış temsilciniz.Aradığınız herşeyin cevabını biliyor, sizin adınıza takip ediyor, raporluyor..
- Genpa Aileme üyelik ücretli mi?
- GENPA Ailem üyeliği herhangi bir ücrete tabii değildir.
- Genpa Ailem üyeliğinin avantajları nelerdir?
-
Web üzerinden başvuru yaparak, tek bir ziyaret ile üyesi olduğunuz GENPA Ailem, sade ve kolay içeriği ile kullanıcı dostu bir site olmasının yanında, ihtiyaçlarınıza teknoloji hızında cevap verebilmek için tasarlandı.
Ailem, satış temsilcinizden temin edebileceğiniz tüm bilgileri, hatta daha fazlasını içerisinde barındırıyor. Ürünlerimiz, uygulamalarımız, hesabınız ve tüm detaylar mikro satış temsilciniz Ailem’de sizi bekliyor.
Size İçin Seçtiklerimiz, En Çok Satanlar ve Yeni Ürünler başlıkları ile sizlere yön vermeyi hedefleyen Ailem, ilgilendiğiniz ürün ile alakalı;
- Aklımdaki Ürünlere Ekle
- Fiyatı Düşünce Haber Ver
- Karşılaştırma Listene Ekle
Seçenekleri ile karar vermenize ve takipte kamanıza imkan sunuyor.
Ürünlere dair teknik detayların yanı sıra uyumlu asksesuarlarına, ürün ile alakalı kullanıcı yorumlarına ve videolara ulaşabilirsiniz.
- Genpa Ailem üyeliğimi iptal ettirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
- Üyeliğinizi iptal ettirmek için Canlı Destek ile irtibata geçebilir ya da “Bize Ulaşın” vasıtası ile talebinizi aktarabilirsiniz.
- Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
-
İade etmek istediğiniz ürünü; orijinal ambalajı bozulmamış, hasar görmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla eksiksiz olarak 14 gün içerisinde adresimize teslim etmeniz gerekmektedir. Bu gibi durumlarda ürün kargo ile gönderiliyorsa iade masrafı Genpa Ailem'e ait olacaktır.
Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve iade sebebini içeren bir yazıyı Genpa A.Ş. E-Ticaret Bölümü Nispetiye Cd. No:101 Etiler / İstanbul adresine göndermeniz gerekmektedir.
Gelen ürün öncelikle İade Bölümümüz tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili teknik servisine yada tedarikçi firmalara test etmeleri için gönderilmektedir.
İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.
- Ürünün faturası,
- İade sebebini içeren yazı
- 14 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
- Taşınabilir bilgisayarlar
- Bilgisayar ürünleri
- Cep telefonları*
Satış İptal Bildirimi
Sipariş ettiğiniz ürünü iptal edebilmek için web sayfamızda yer alan "Bize Ulaşın" formunu doldurup, iptal bildiriminde bulunmanız gerekmektedir. İptal işlemi tarafımıza ulaştığında iptal süreci başlatılacaktır. Hafta sonu yapılacak iptal bildirimlerinde ilk iş günü iptali gerçekleşecektir.
*CEP TELEFONU iadesinde;
Ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve telefonun diğer yerlerinde çizik, hasar vs. olmamalıdır.
Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
İadesi talep edilen ürünün, firmamıza ulaştığında sağlam ve iade koşullarına uygun olduğunun belirlenmesi halinde, bedeli tarafımızca 7 (yedi) iş günü içerisinde ödeme şeklinize göre iade edilecektir. İadenin hesabınıza yansıma süresi, ödeme yaptığınız kredi kartının iade koşullarına göre değişilebilmektedir.Ürün iadesi ve değişimi ile ilgili konularda sorularınız için Bize Ulaşın formunu doldurabilir veya 0212 359 0 359 nolu müşteri danışma hattımıza ulaşabilirsiniz
Satın aldığınız ürünün hasarlı çıkması durumunda,
Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler 30 gün içerisinde bildirilmesi dahilinde “arızalı yeni ürünler” sınıfına girer.
Arızalı ürünüzü; orijinal ambalajı bozulmamış olması, Ürünün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olması, Ekranda ve telefonun diğer yerlerinde çizik, hasar vs. olmaması ve ürünün bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmesi koşuluyla adresimize göndermeniz gerekmektedir.
Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; ücretsiz onarım, değişim veya iade. Dolayısı ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir.
Bu gibi durumlarda ürün kargo ile gönderiliyorsa iade masrafı Genpa'a ait olacaktır.
Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve arıza bilgisini içeren bir yazıyı GENPA A.Ş. E- Ticaret Bölümü Nispetiye Cd. No:101 Etiler / İstanbul adresine göndermeniz gerekmektedir.
Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise tedarikçi firmanın stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servislerin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servislerin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir.
Teslim edilen ürünün hasarlı çıkması halinde, durumu tespit eder etmez Bize Ulaşın formunu doldurmanız ya da 0212 359 0 359 numaralı müşteri danışma hattımıza ulaşmanızı rica ederiz.
Lojistik firmamızın teslimatı sırasında ürününüzü teslim alırken paketin hasarlı olup olmadığına dikkat etmeniz ve eğer hasarlı ise teslim almamanız gerekmektedir. Tüm teslimat ve yenileme işlemleri, nüfus cüzdanı ve kredi kartı kontrolü sonrasında, imza karşılığı gerçekleştirilmektedir.
Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda,
Satın aldığınız bütün ürünler ve üretici / yetkili distribütör firmaların garantisi ve GENPA güvencesi altındadır.
Satın aldığınız ürünün arızalanması halinde Bize Ulaşın formunu doldurabilir ya da bize (0212) 359 0 359 numaralı telefonla ulaşabilirsiniz. Daha hızlı sonuç alabilmek için faturanız ve/veya garanti belgenizle birlikte, garanti belgesinden ya da kullanma kılavuzundan bulabileceğiniz size en yakın yetkili teknik servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında ve tüketici yasaları çerçevesinde tüm haklarınızı kullanabilirsiniz.
- Genpa Aileme sadece kurumsal firmalarınız mı kayıt olabiliyor?
-
Ailem platformu sadece kurum ve kuruma kayıtlı kullanıcıların dahil olduğu bir kapalı devre uygulamasıdır. Bu doğrultuda bireysel kayıt söz konusu değildir.
- Genpa Ailem şifremi unuttum ne yapmalıyım?
- Giriş sayfasında yer alan “Bilgilerimi Hatırlamıyorum” butonuna basarak yönergeleri takip edebilirsiniz.
- GENPA Ailem şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
-
Hesabım başlığı altında yer alan “Kullanıcı Bilgileri” sekmesinde tanımlı bilgilerinize ek olarak “Şifremi Değiştir.” Seçeneği bulunmaktadır. Bu butonun sizi yönlendireceği aşamalar vasıtasıyla şifrenizi değiştirebilirsiniz.
- Tanımlı kullanıcı bilgilerimi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
-
Hesabım başlığı altında yer alan “Kullanıcı Bilgileri” sekmesinde tanımlı bilgilerinizi “Düzenle” butonuna basarak tekrar düzenleyebilirsiniz. Bu butonun sizi yönlendireceği aşamalar vasıtasıyla tanımlı tüm kullanıcı bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
- Genpa Ailem müşteri kodunu unuttum ne yapmalıyım?
- Giriş sayfasında yer alan “Bilgilerimi Hatırlamıyorum” butonuna basarak yönergeleri takip edebilirsiniz.
- Bir ürünü sepete nasıl eklerim?
-
İlgi duyduğunuz tüm ürünleri “Sepete Ekle” butonuna basarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Satın almaya karar verdiğiniz ürünlere ait kutucukta yer alan “Adet” alanında istediğiniz miktarı seçebilirsiniz. Adet kısmında herhangi bir miktar seçimi yapmaksızın “Sepete Ekle” butonuna basmanız halinde varsayılacak ürün adedi 1’dir.
- Bir ürünü sepetten nasıl çıkartabilirim?
-
Sepetinize eklediğiniz ürünlere “Sepetim” butonuna basarak ulaşabilir, çıkartmak istediğiniz ürünün yanında bulunan "Sil" butonunu tıklayarak, ürünü sepetinizden çıkarabilirsiniz.
- Bir ürünü nasıl bulabilirim?
-
Aramakta olduğunuz ürüne, sayfanın en üstünde yer alan büyüteç işaretine basarak ismini girmek kaydıyla ulaşabilirsiniz. Arama butonumuz her sayfada aynı alanda yer almaktadır.
- Nasıl sipariş verebilirim?
-
Satışını gerçekleştirmekte olduğumuz tüm ürünlere “Ürünler” başlığı üzerinden ulaşabilirsiniz. Ürünlerimiz, kategori/grup/marka/model mantığı ile sınıflandırılmıştır.
Ürünlere ait teknik özelliklere "Ürün Detayları" butonuna basarak ulaşabilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünlere ait "Sepete Ekle” butonuna basın. Sayfanızın sağ üst köşesinde yer alan "Sepetim" alanında, aldığınız ürünler, sipariş adedi ve toplam tutar detayları bulunmaktadır. Sepetinizde yer alan ürünleri satın almak için “Sepeti Onayla” butonuna basabilir, sırasıyla “Adres” ve “Ödeme” adımlarını tamamlayarak sonuca ulaşabilirsiniz.
“Adres” başlığı altında sisteme tanımlı Fatura Adresleriniz ve Teslimat Adresleriniz yer almaktadır. Tercih ettiğiniz adresleri bu alanda işaretleyebilir, “Yeni Adres Ekle” butonun vasıtası ile adres tanımlayabilir, mevcut adres tanımlarınızı düzenleyebilirsiniz. Talep ettiğiniz adresleri işaretledikten sonra “Bu Adrese Gönder” butonuna basarak “Ödeme” aşamasına geçebilirsiniz.
“Ödeme” başlığı altında;
Ödeme Seçenekleri adı altında yapmak istediğiniz ödeme türünü seçebilirsiniz. (Kredi Kartı/ Havale/ BKM Express, PayPal ve İşCep) Varsayılan ödeme türü kredi kartıdır.
Kredi kartı bilgileri ya da diğer ödeme opsiyonlarıyla seçilen bilgiler girildikten sonra “Öde” butonuna basmanız yeterli olacaktır. Aynı anda, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize, siparişinizi özetleyen bir e-mail otomatik olarak gönderilecektir.
- Siparişlerim bana ne zaman ulaşılır?
-
Stoklarımızda yer alan siparişleriniz, aynı gün içerisinde saat 16:00' ya kadar lojistik firmasına teslim edilmektedir. Ürünlerinizin size ulaşması için gereken süre bulunduğunuz il ve yerleşim yerinizin konumuna bağlı olarak, 24 saat ile 96 saat arasında değişmektedir. Üretici firmadan tedarik gerektiren ürünlerimiz, tarafınız bilgilendirilmek kaydıyla, stoklarımıza girişin yapıldığı gün itibari ile lojistik firmasına teslim edilmektedir.
- Siparişimi nasıl takip edebilirim?
-
Vermiş olduğunuz siparişleri, sayfanızın sağ üst kısmın da yer alan “Hesabım” başlığı altındaki “Siparişlerim” sekmesi üzerinden takip edebilirsiniz. Bu alanda siparişlerinizin fatura bazında listesine ulaşabilir, “Sipariş Detayı” ve “Kargo Detayı” başlıkları üzerinden detaylarını inceleyebilir, durumunu takip edebilirsiniz.
- Sipariş kargo numaram nedir?
-
Sipariş Kargo Numaranız siparişinizi takip etmeniz için gerekli olan kargo firması tarafından atanmış takip numaranızdır.
- Siparişlerimi nasıl iptal edebilirim?
-
Mevcut siparişlerinizi iptal edebilmek için Bize Ulaşın formunu doldurmanız gerekmektedir.
- İptal edilen siparişlerimin tahsilatlarının iadesi ne kadar sürede kartıma yapılır?
-
İadesini talep ettiğiniz siparişlere ait tahsilat tutarlarının kartınıza iadesi, talebinizin aktarımı takiben 48 saat içerisinde ilgili banka tarafından gerçekleştirilmektedir.
- Siparişte ödeme seçeneklerim nelerdir?
-
Ailem alışverişlerinizde sunulan ödeme seçenekleri Kredi Kartı/ Havale/ BKM Express, Kredi kartı-Nakit kapıda ödeme ve İşCep şeklinde sıralanmaktadır.
- Sipariş ödeme esnasında kargo bedeli ödeyecek miyim?
-
Beyaz Eşya kategorisi dışında, diğer tüm kategori gruplarımızda kargo bedavadır.
- Siparişim onaylanmadı nedenleri nelerdir?
-
Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir: Bu nedenler arasında başlıcaları;
- Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması,
- Kart numarasının ve kartınızın arkasında bulunan CCV2 numarasının hatalı girilmesi,
- Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
- Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
- Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,
- Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
- 3D Secure sisteminde istenilen bilgilerin eksik yada hata olması
Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için bankanızın Çağrı merkezi ile görüşmeniz gerekmektedir. - Neden CVV2 numarasını istiyorsunuz?
-
2001 yılında uluslararası kredi kartları kuruluşları bir araya gelerek CVV2 kullanımını, güvenliğini arttırmak amacıyla uygulamaya koymuşlardır. CVV2 numarası normal yollarla yaptığınız alışverişlerde hiç bir zaman kredi kartı slipi üzerine basılmaz. Dolayısıyla herhangi birinin kartınızın CVV2 bilgisini ele geçirme şansı oldukça azalır. CVV2 güvenlik kodunu kullanmanızı alışverişinizin güvenliği açısından talep ediyoruz.
- CVV2 nedir?
-
CVV2 güvenlik kodu, kredi kartınızın arka tarafında bulunan numaranın son 3 rakamıdır. Örneğin, kartınızın arkasında 0000 1111 2222 3333 444 yazıyorsa CVV (Güvenlik Kodu) numarası 444' tür.
Sanal kartlarda ise, bankaya göre değişen bir uygulama mevcuttur. Kimi bankalar sanal kart tesliminde fiziksel bir kart da teslim etmektedir. Bu kart üzerinde CVV2 numarası bulunmaktadır. Kimi bankalar ise CVV2 numarasını limit aktarma sırasında sitelerinden vermektedirler.
Eğer kredi veya sanal kartınızın CVV2 güvenlik kodunu yukarıdaki bilgiler ışığında bulamadıysanız, bankanızla bağlantıya geçiniz veya başka bir kartı deneyiniz. - 3D Secure nedir?
-
İnternet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş bir sistemdir. Visa ve MasterCard'ın geliştirdiği bu "güvenli sanal alışveriş" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır. Verified by Visa ve MasterCard SecureCode logoları bulunan sanal işyerlerinden yapılan online alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır.
- 3D Secure neden güvenlidir?
- 3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanması engellenmektedir.
- 3D Secure nasıl işler?
- Kart sahibi, kartını internet bankacılığı kanalıyla bankasına kaydettirir. Kartına bağlı bir şifre ve bir güvenlik soru - cevabı tanımlar. Kart sahibi, sisteme uyumlu sanal işyerinde alışverişini yapar ve ödeme bölümüne geçer. Kart sahibinin karşısına, bankası tarafından, işlem şifresini ve kişisel güvenlik mesajını soran bir pop-up ekran açılır. Kart sahibi şifresini girerek işleme devam eder. Şifre, banka tarafından doğrulanınca işlem tamamlanır.
- 3D Secure şifremi nasıl belirleyeceğim?
- 3D Secure şifreniz yoksa, siparişinizi oluşturmaya başlayıp ödeme ekranına geldiğinizde kredi kartı bilgilerinizi girip Siparişi Bitir butonuna bastıktan sonra kart bilgilerinizin hemen altında 3D Secure bölümü açılmaktadır. Ekranınızda açılan 3D Secure bölümüne istenilen bilgileri girerek Aktive Et butonu yardımıyla şifre oluşturmanız gerekmektedir. Açılacak bir sonraki ekranda şifrenizi belirledikten sonra 3D Secure şifre belirleme işleminiz tamamlanmaktadır.
- 3D Secure şifremi nasıl kullanacağım?
- Eğer 3D Secure şifreniz varsa, siparişinizi oluşturmaya başlayıp ödeme ekranına geldiğinizde kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra Siparişi Bitir butonuna bastığınızda ekranda 3D Secure şifre penceresi açılmaktadır. Şifrenizi ilgili bölüme girerek siparişinizi sonlandırabilmektesiniz.
- Kupon kodu nedir?
- Kupon kodu, kurumunuza özel olarak tanımlanmış kullanıcılarınıza aktaracağınız bir koddur. Kullanıcılarınız bu kod ile sitemize giriş yaparak kurumunuza tanımlı fiyat ve uygulamalara ulaşabilmektedirler.
- Kupon kodunu nasıl kullanabilirim?
-
Kupon kodunu "Sepetim Sayfasına" geldiğinizde sol alt köşede yer alan “Varsa indirim kupon kodunuzu yazın.” alanına yazıp, hemen sağ tarafında ki “Uygula” butonuna basmanız gerekmektedir. Kupon kodu geçerli ise indirim otomatik olarak sepetinizde ki ürünlere uygulanacaktır.
- Sanal Pos nedir?
-
Sanal POS, internette alışveriş yaptıran işyerlerinin kredi kartından tahsilat yapabilmelerini sağlayan bir POS yazılımıdır. Bir siteden alışveriş yapan müşteri, kredi kartı bilgisini sitenin formuna girdikten sonra, bu bilgiler internet üzerinden güvenli bir şekilde bankaya ulaşır ve provizyon alınır.
- Sanal Pos üzerinde yapılan işlemlerde taksit seçeneği var mı?
-
Tahsilatlarınızda kurumsal kartlarınızı kullanmanız halinde 9 aya varan taksit seçeneklerimizden faydalanabilirsiniz. Bireysel kredi kartlarınızda tahsilat seçeneğimiz tek çekim ile sınırlıdır.
- Bakiyem nedir?
-
Bakiyem talep ettiğiniz tarih aralığında yapmış olduğunuz tüm işlemlerin listesine ve detaylarına ulaşabileceğiniz durum özeti sayfamızdır. Bakiyem üzerinden tüm satış ve iade faturalarınıza, tahsilatlarınıza ulaşabilirsiniz.
- Adres bilgilerimi nereden güncelleyebilirim?
-
“Hesabım” başlığı altındaki “Kullanıcı Bilgileri” alanından Kayıtlı Adreslerinize ulaşabilir, bu listede yer alan adresleri düzenleyebilir, silebilir, yeni adres ekleyebilirsiniz.
- Canlı destek nedir?
-
Canlı destek, siz bayilerimize özel olarak verdiğimiz online destek hizmetimizdir. Ürünlerimiz ve hizmetlerimiz hakkında merak ettiklerinizi bize sorabilmek için tek yapmanız gereken sayfanın sol üst köşesinde bulunan "Canlı Destek" butonunu tıklamak. "Canlı destek" ile bize hafta içi 08:00-17:30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
- E-Bülten üyeliğini almak istiyorum. Nasıl ilerlemeliyim?
-
Hesabım başlığı altında yer alan “Kullanıcı Bilgileri” sekmesinde tanımlı bilgilerinize ek olarak “E-Bülten üyeliği istiyorum.” Seçeneği bulunmaktadır. Bu alanı işaretleyerek e-bülten üyeliğinizi aktif durum getirebilirsiniz.
- Teknik serviste bulunan cihazımı nereden sorgulayabilirim?
-
Teknik servisimizde işlem gören cihazınızı “Teknik Servis” başlığı altındaki “Cihaz Sorgu” alanını kullanarak sorgulayabilirsiniz.
- Aradığım sorunun yanıtını bulamadım nasıl ilerlemeyelim?
-
Sorunuzun yanıtını bulamadıysanız Bize Ulaşın formu doldurarak bizlere ulaşabilir, Canlı Destek birimimizle irtibata geçebilirsiniz.
- Ticari kredi kartı nedir?
-
Ticari kredi kartı, bankaların işletmelere verdiği, şirket harcamaları için kullanılan kredi kartı türüdür.
- Ticari kredi kartına nasıl sahip olabilirim?
- İşletme sahipleri bankalara başvuruda bulunarak ticari kredi kartı sahibi olabilir. Ticari kredi kartı başvurusu hakkında bankanızdan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
- Ticari kredi kartı sahibiyim, nasıl taksitli ödeme yapabilirim?
-
Ödeme ekranında ticari kredi kartınızın bilgilerini girdiğinizde, ödeme ekranının altında kartınıza sunulan taksit seçeneklerini görebilirsiniz.
- Ticari kredi kartı sahibiyim, ancak ödeme aşamasında taksit sayısı çıkmıyor ne yapabilirim?
-
Kullanmak olduğunuz kredi kartı “Ticari Kart” olmasına rağmen taksit sayısı çıkmıyorsa lütfen “Bize Ulaşın” formunu doldurun. İletişim formu için tıklayın.
İletişim formunda kesinlikle kredi kartı bilgilerinizi paylaşmayınız.